Runt å runt å runt. Ungefär.

Det är rätt mycke som snurrar i mitt huvve just nu.
Jävligt mycke till å med.

Jag är så tankspridd så jag åker hem istället för å göra andra saker jag har planerat. Å även om jag skriver upp saker så kollar jag ju inte ändå.

Det måste nog snart lugna ner sej. Annars tippar jag på att en viss Fröken Kennmark kommer börja få näsblod snart. Nicht gut.

Vi har börjat läsa ekonomi idag. Intensvit i två veckor, 9-18. Vi fick i uppgift å göra en privat budget för år 2010 där vi ska räkna med allt.
Enligt min budget ska jag få 1000 kronor över varje månad, även att jag lever på csn. Jag tror tyvärr jag måste plussa på en hel del på mina festutgifter. Jag har tagit i i underkant där kan man nog lugnt säga. Men, min stackars lärare ska ju inte behöva ligga sömnlös.

Mitt i allt det här ska jag komma på en företagsidé till ett låssasföretag jag ska starta. Oxå tills imorrn. Men den har jag nog nästan löst.
Å ja, så har vi ju ett projektarbete som ligger som en kniv mot strupen.

1/10 - tjejkväll på metropol fram till 22.00!
Sexparty, ljus, smycken, smink å lite av varje!
Plus en grym trubadur som ska kicka igång girlsen ordentligt!
Sen är det party för allmänheten.
Alla borde komma dit..kommer bli helt galet!

KOM IGEN!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback