The Kennmarks!

Jag å mina Kennmark-kompanjoner smider planer på fejjan!

Elin Kennmark
Pengar är lycka!
Victor Kennmark
givet :D
Philip Kennmark
precis
Elin Kennmark
har vi nån miljonär i släkten? i så fall ska jag börja fjäska..
Victor Kennmark
hmm... ingen som är feting-rik iaf... Får börja snoka rejält nu så
man slipper jobba när man är 30 ;)
Elin Kennmark
ja..då har jag snudd på bråttom.. :O jösses! nu hjälper vi varandra!
 Victor Kennmark
Jepp! Nu kör vi! Den som hittar någon får inte slå ihjäl/gift-mörda personen
utan den andres vetskap. ;)
Elin Kennmark
Deal!
Jennie Kennmark
Elin du som är singel (antar jag, har inte läst nå´t annat;-)Ska du inte satsa på att bli Hollywood fru...?Livet ser ju inte så illa ut om man kollar på TV:-)
Victor Kennmark
Vafan, ingen diskriminering här! Jag ska också bli det :P
Elin Kennmark
Jo..jag har haft mina funderingar faktiskt..men jag är så himla
dålig på engelska lixom. Mitt enda hinder!



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback