Försummar min egen blogg.

Ja, jag glömmer bort stackars bloggen. Jag har nämligen en blogg till. En blogg som jag har ihop med mina två likasinnade kompanjoner.
Den är så himla rolig.

Igår va jag i alla fall på fest. Gamla gymnasiekompisarna samlades, vi får till några träffar om året och det är muchos trevligt.
Spurre, Micke, Kristin, Malin, Tony, Fia å jag.
Vi pratade gamla minnen, å jag å tony å micke glänste med våra latinkunskaper.
"Proca, rex albanorum, duos filios!"
"Qui nato major erat
"
Ingen vet vi vad det betyder men fraserna sitter som en smäck.

Vi åkte till Harrys, och dra på trissor vilken kö det va. Jag ville åka hem. Det ville ingen annan. Vi gick in, hade roligt, fick en fjäder till min hatt och åkte hem.
Ungefär!



Titt så fint!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback