Fröken Effektiv!

Det går väl ganska bra med mitt nya liv. Jag kan väl säga att det är som vanligt när jag får för mig nåt, då ska det överdrivas lixom.
Så, idag drog jag iväg 1 mil på cykel. Uppför!
Jag trodde såklart jag skulle dö, som vanligt. Men jag överlevde, oxå som vanligt.

Städat lägenheten har jag gjort oxå. Effektivtet!

Nu sitter jag i mammas hus med hundarna och katten. Jag ska sova här inatt, jag vaktar djur.. och en ungdom som inte ens är hemma. Smidigt ska det va!

Nu ska vi se om jag kan göra nåt annat vettigt ikväll!


Publiken säger
Postat av: Anonym

Då hänger du såklart med och springer Tjejmilen nästa år då?! :D

Fatta hur mycket fest och shopping man har gjort sig förtjänt av efter det, och sova på hotell och allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback