Oh herrejävlar.

Idag känns det som jag kan äta vad och hur mycke som helst. (förutom kroppkakor såklart, jag är ju inte kannibal så jag äter varken kroppkakor, lårkakor eller moderkakor)
Tyvärr så ingår ju inte ätavadsomhelst i mitt nya liv.
På jobbet tog jag till å med en torkad banan. Sen när började jag äta torkad frukt?
Jag hoppas inte jag ska fortsätta med det för det va inte gott.

Jag måste nog sysselsätta mig med nåt så jag inte går bananas (hoho) här i huset.
Japp. Jag bor i hus..tills vidare!

Imorrn är jag ledig. Då ska jag städa. Ett helt jävla hus. Jag ska aldrig mer klaga över å städa min lägenhet. Det här känns fruktansvärt. Övervåning, två toaletter, ett gigantiskt kök, en altan där mina katter har roat sig med å leka med blomkrukor och mattor, massa sovrum och två hallar.
Inte nog med allt det här så ska jag köra iväg ungar till skolan å hålla på.
..bara för att min mamma är i Bulgarien!


Jobbar gör jag oxå - och får ont i ryggen för besväret!
Såhär typ:









Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback