2010!

Jag börjar redan nu å summera året som gått! Håll till godo!



Januari 2010 var ingen vidare bra månad egentligen. Min farfar dog ifrån oss.
Det var väldigt sorgligt, den första av mina nära som gick bort.

Det som var bra var:

Att min pingiskarriär tog fart. Igen. Jag tränade åtminstone 2 gånger, å det är många
fler än 0!


Jag vann en tävling i skolan! För att jag hade lyssnat bäst.
Det känns bra, när det handlar om å vinna kan även jag spetsa öronen! Tydligen!
Jag vann polkagrisar!


Å så fick jag mysa med lilla B för första gången!
Då var han så liten så liten. Nu är han 1 år å springer omkring.






Februari gjorde jag inte mycket vettigt.
Det var en sorgemånad. Jag var på mitt livs första begravning!


(i februari var jag en äkta bloggare som tänkte "ta kort på tårarna å lägg i bloggen",
det skulle förmodligen aldrig falla mig in nu)





Mars mars måne, jag kan lura dig ända till Skåne.
Så säger man, men Curly å jag åkte till Scenbyggar-Stefan i kalmar istället.
Då borde jag säkerligen skrivit examensarbete egentligen.

Mamma fyllde 50 (!) år.
Ösigt värre var det i köket på den festen!


Jag å Jennie skrev guidematerial till Tjeckienresan (kommer i april) så vi höll på
å gå in i väggen. Det var väldigt gnälligt då, men inte obefogat. Såklart!


Å mitt i allt guidematerialskitskrivande skulle vi planera ett seminarie på Campus!
Det klarade vi å det kom föreläsare från världen över och folk vallfärdade.
Inte riktigt kanske, men nästan.
Vem vill inte träffa bästa tänkbara garderobiärer?


Såå ja! 9 månader kvar bara! Som å vänta på en bäbis!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback