Slut på eländet!

Det bästa med 2010:

♥ Jag har inte behövt äta pencillin en enda gång! Det är helt fantastiskt!

♥ Jag har inte kört i med bilen! Måste va första året sen jag fick körkort. Därför tänker jag låta bilen stå, hela dagen. 2010 ska bli mitt bästa bilförarår!

♥ Jag har kommit på hur många svin det faktiskt finns där ute och alltså kommit på att jag måste sluta va så jävla naiv. Folk är svin som använder folk till utnyttjing (utnyttjning?), tidsfördriv eller leksaker! Man kan inte lita på nån annan än sig själv. Positiv insikt!

♥ Jag tog examen. I och för sig var det ingen rolig dag alls, jag ville gå tre år till minst. Men alla klarar ju inte ens av det så jag får nog se det positivt ändå antar jag. 
Utbildad och redo för arbetsmarknaden - fast arbetslös.

♥ Jag var i Prag, i Tjeckien allså. Det var inte alls en "jävla grå å tråkig stadjävel dit vill väl inte jag åka!". Det var toppen och jag vill tillbaka. Gå vilse med Jennie bland läskiga tjecker och smågator.

♥ 2 blev 3 i mitt hem. Efter mycket övervägande hämtade jag hem en liten plattnäsa till katt. Just i skrivande stund ångrar jag mig för hon går mig på nerverna. Men annars är hon söt.

Ja, det var det enda jag kunde komma på såhär på rak arm.






Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback