Alla Hjärtans Dag!

Jag gillar inte den här dagen. Överskattat å tramsigt. Om man tycker om varann ska man väl inte behöva ha en speciell dag å ge massa kärlek på, och onödiga små grejjer som bara kostar pengar. Nej vet jag vad, det här är då rakt inget för mej!

Däremot fyller min lillebror år idag, det är mer värt!
21 år, han börjar bli vuxen! Jisses!
Jag har varit där å kalasat, mamma hade gjort fruktsallad till oss som inte äter massa kakor å shit. Mycket bra initiativ mami!

Jag har smällt i mej lite fläskfilégryta nu oxå, å om en timma ska jag träna. Undra hur det ska gå. Jag har haft en helt jäkla galen natt. Mer om den sen!

Nu ska jag ladda mentalt för å 'skene som jag aldrig har skent förr'!

Hej så länge!

'


Publiken säger
Postat av: T.P.

Håller med dig Elin.. Alla Hjärtans Dag är väldigt överskattat. Alla verkar göra så stor grejj av det lixom... Tycker man om varandra ska man väl visa det alla dagar på året. :)



// T.P.

2010-02-14 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback