Fråga doktorn!

HalvSego säger:
det kliar i svalget/öronenkonstig känsla
Eliin säger:
då vet jag hur man gör!
du trycker in lillfingret alternativt pekfingret i örat å sen gnor du frenetiskt
samtidigt som du lixom kluckar precis över halsen
låter ungefär som en delfin.. då är det rätt.
HalvSego säger:
haha, vafan?
Eliin säger:
såhär
Eliin säger:
Spela upp/stoppa
HalvSego säger:
snyggt. Är det ett symptom du känner igen?
Eliin säger:
ja.. du vet jag har ju alltid problem med halsen
lite kli i öra/hals är vardagsmat för mig
HalvSego säger:
Jag skulle vilja stoppa in en borr i örat typ och borra mig in till halsen
Eliin säger:
ja men stick in fingret å gör som jag säger så ska du se att det känns bättre
HalvSego säger:
Står det i läkeböckerna att man ska låta som en delfin?
Eliin säger:
Nej men det är rutin!

Ask me anything!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback