Inga bekymmer!

Okej! Igår gav jag huligen en andra chans. Jag hatar å gå på hulingen, det är mitt värsta tänkbara helgscenario. Men jag föll för grupptrycket, bestående av mej själv å Jejja.
Ett jävla tryck alltså!

Jag involverade lite fler töser oxå. Bland annat Malin som stod för förfesten. Jejja, Emelie, Susie å Jennie kom oxå. Martin fick va med även att han va felkönad.

Allting började med att jag fick stressa som en liten tok å sen när jag väl kom fram så plingade jag på hos en tant istället för hos Malin. Det va ju lite tokigt.
Men hon va snäll å sa att jag va i fel trappuppgång. Typiskt dåå!

Hulingen var väl över förväntan. Det tar emot å säga att jag hade roligt. Jag brukar ju kunna dra världens längsta hatramsor om det. Men va tusan.
Det va nog en engångsföreteelse, antar jag.

Jag va på efterfest oxå. Till klockan fem. Den va helt galen, å jag va en moralkärring ena stunden å fjäskig andra. Jävla dubbelmoral allting. Oh!

Jaja. Vid fem gick jag hem till Jejjas mamma å la mej på soffan å sov. Kvart över sex väckte hon mig å sa att det var dags å åka. Då började hon jobba å jag fick skjuts hem.
Jag va inte PiggElin då. Herrejisses jag fick till å med träffa hennes kollegor.

Jaja. Ibland får det av sådär galet.


Dom bästa som finns.  Jag å Jejja!


Publiken säger
Postat av: ena hälften

faktiskt finns det en till bästa på bilden, även om man inte ser honom...

2010-03-01 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback