Rubrik!

Jag va inte på pumpen igår. Ett steg i rätt riktning!
Förmodligen hade alla skittråkigt där ändå!

Idag på förmiddagen samlades tjejligan för lite fika, skvaller å pyssel. Mycket trevligt, det verkar bli tidernas babyboom i år. Det liggs i, bokstavligt talat.

Jag kollade melodifestivalen igår, helt själv. Det va skönt.
Salem al Fakir, söt som sockerkakssmet!

Jag har absolut inget vettigt å blogga om. Jag ska snart på träning, då är det oxå skönt å inte ha varit ute igår. Allt är bara positivt med å va hemma alltså.

Sånt här kan man oxå pyssla med när man är hemma å inte gör nåt vettigt. Man kan göra sina bruna ögon lila! Jag ser läskig ut. Jag skulle inte direkt vilja möta mej själv i en gränd i stockholms innerstad utan en vaken människa i närheten!


Publiken säger
Postat av: Malin

jaha delge lite babyboom skvaller för mej som inte kunde komma.... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback