Tomma hot, tydligen!

Varje gång jag hotar mej själv att jag ska lägga ner bloggen får jag lite ångest å bloggar ett tag igen. Det är ju bra att jag har nån respekt åtminstone!
Eftersom jag egentligen inte har så mycke roligt å komma med så visar jag bilder på mina små odjur som jag faktiskt är matte till!

**************************

Min hästapålle som är världens finaste om jag får säga det själv,
och det får jag ju!
Ami Q heter hon och jag har haft henne sen jag var 12 år.
Gammal kärlek rostar aldrig!


Min lilla katt som jag delar vardagen med.
Signe heter hon å hon är inte alltid så snäll. Men söt!


Linus, katten som var vildkatt men som jag fångade å gjorde till översocial.
Han bor kvar hos min mamma, och hos min pappa.
Han har två hem som han går emellan, smidigt när han kan få mat överallt.
Ingen lägenhetskatt direkt!


Å så Alva, den uppnosiga lilla doggeliton!
Fulsnygg med betoning på ful, som mormor brukar säga om dom!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback