Världens längsta skoldag?

Igår va jag på party. Jag å bästa brudarna från klassen!
Det va superkul, å jag va i kalasform. Så går det!

Jag å LittleSusie hade våra hyss för oss igår. Sånt som vi lilleputtar styr med, vi tyckte att vi var mycket roliga. Å vårat nya raggningsknep heter Melon-öronhänge.
Dom gjorde succé!

Vi var även på toaletterna som man inte få va på när det är pubkväll. Vakterna sa ajabaja, men så fort dom vände ryggen till va vi där igen.
Jag va fan överallt när jag tänker efter, jag va i köket, jag va bakom scenen, jag va på förbjudna toaletter, jag va ute, jag va på killtoan å jag va aldrig där jag skulle.

En öl för mycket blev det, men det va det värt.

Däremot va det inte överdrivet kul å gå till skolan idag. Men 9.00 va vi där, vi va i alla fall där fysiskt. Men jag vet inte om jag va där psykiskt.
Tror inte det.

Så är det när man inte får sova om nätterna. HRM!

"Det är konstigt, förr i tiden tog det typ en timme innan du kunde gå till skolan för du skulle fixa ordning dej å allt. Nu går du direkt från sängen till skolan. BAKIS" 
GranneTobbe

Jag såg förmodligen ut som jag hade sprungit maraton, knarkat, varit vaken två dygn och inte fått nån mat på tre. Ungefär.


"Vill ni se våra meloooooner?!"


Bästa Jennie, å två små turismettor!

Ikväll gör jag inte många knop. Jag va på fest, men jag avvek rätt fort.
Det tar på krafterna å va ute å ränne om nättera!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback