Året som gått continues, del 4!

Augusti

I Augusti åkte jag tillbaka till Lysekil för å jobba mina sista veckor på
Hotel Lyselil - 23 steg från havet AB
Jag la ner mycket krut på å försöka läsa ut mördarboken.
Jag gick till norra hamnen å la mej på en klippa å försökte å försökte.
Den är fortfarande inte utläst! Men jag fick VG på tentan ändå. Jag är ju bäst.


Såklart hann jag ju med en liten turné i augusti oxå. Jag å Kristin charmade till oss varsen fribiljett till Way Out West så vi tog en tripp till Göteborg å bodde i lastbil i 2 dagar. Man får inte va så känslig lixom.
Här sitter jag i vrålåket!


Sista fredagen i augusti flyttade jag hem till Småland igen. För gott.
Slut på sommaräventyret i väst!
31e började allvaret i skolan igen!

September

Lilla Sebbe kom på blixtvisit, å jag räddade ett liv!


Jag va på kräftskiva hos Malin, åt två kräftor efter lite skalhjälp!
Snygga hattar, som sej bör!


Annars gick nog livet mest sin stilla gång i skolan i september känner jag.
Inte så mycke tid för äventyr!

Oktober

Festfixare Kennmark/Södergren/Maqueda/Babic var i farten å ställde till med storpartajj på metropol i Hultsfred. Vi har fått mycke beröm för det där, det kom så mycket folk så vakterna va i chock. Såklart det gjorde. Det va ju helt fantastiskt.


Jag vet faktiskt inte riktigt om det hände nåt vidare kul i oktober egentligen.
Milan satsade pengar på mej i en pingismatch mot hans vän.
Den har dck inte blivit av än.


Så. Två månader kvar sen är 2009 glömt å förlåtet!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback