Blöööö!

Nu har jag suttit å gjort en broschyr hela kvällen. Jag skulle kunna spy en klick på den, men nu är den klar. Om jag är nöjd vet jag inte men jag orkar lixom inte bry mej. Å så snöar det oxå, till råga på allt. Nej, det ÄR inte kul å va mej just nu.
Jag har ju fått smak på ledigheten, jag orkar inte ha hela huvvet fyllt med plugg å hålla på å stressa sönder mej. Det är inte min favoritsyssla här i världen direkt.
Imorrn ska jag räkna ut vinstmarginalbeskattning.
 Kanonkul!
..jag kan ju knappt räkna ut hur gammal jag är när jag tänker årtalet jag föddes.

Om vi ska se nåt positivt med dagen kanske?
Det har ju inte iaf varit tisdag, som är min hatdag. Mycket bra.

Jag blir världens mest osociala när jag är såhär stressad. Men nästa vecka kommer jag återgå till mitt normala liv igen.
Hoppas jag.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback