En tillbakablick utan dess like!

Imorrn, om 10 dagar för 4 år sen tog jag mitt pick å pack å flyttade iväg till Norge! 110 mil från tryggheten!
Eftersom jag aldrig behagar bli frisk sitter jag hemma även att det är lördag idag, å jag tänkte städa lite i min tvbänk men fastnade i mina album istället.

Så.. med risk för att Tanja dödar mej nu ska jag flasha ut lite bilder från en av dom bästa tiderna i mitt liv! Here we go!


Typ såhär trött va jag varje morron på jobbet.
Jag va alltid sist upp å jag vaknade på första äpplerasten ungefär.
7-16jobb, inget för mej!


Mina älskade laxar och min favoritsyssla. Nappa!
Min handled är fortfarande paj efter allt nappande. Typiskt.


När vi inte jobbade passade vi på å samla på oss en jävla massa pant..
..å så skjuts ner i källarn!


...eller åkte vi till Ålesund å festade loss å fick äta rester på KebabHouse!


..å ibland råkade vi hamna under filten med nån!


..våran favoritsyssla! Bära ut varsen fotölj på terassen i snön å sitta där å bakishänga
med varsett täcke i soooolen! Lovely!


...å ibland posade vi på terassen i pyjamas!
Utsikten kunde vi inte klaga på i alla fall, så vi klagade på kylan.


Å så va vi ute på promenad ibland!

Ursäkta den dåliga kvaliten, ni behöver inte börja gnälla för jag vet redan om det. Jag har tagit kort på korten med min cam. Tappert!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback