Vi fattiga knows how to do it!

Igår va jag å Josse på Harrys. För sista gången på mycket länge. Som dom väldigt fattiga studenter vi är skramlade vi ihop slattar från höger å vänster å enkronor från fickor å grejjer. Men, dra på trissor så blev kvällen helt jäkla gratis. G-R-A-T-I-S!
När jag slängde fram pengarna till inträdet sa han:
"Du har redan betalat, det gjorde herren här framför". Så ska jag tas.
Å sen träffade jag på Mogge där inne, å han sa "Ska du ha nåt eller?" Klart jag ska, för bövelen. Jag ska alltid ha när det bjuds!
För övrigt så är ju Kaspar Hauser världens bästa band. I alla fall sveriges. Sök på dom på myspace eller gå å kolla på dom på metropol den 11/2 vetja.
Sådär ja, nu har jag gjort min plikt!

Snart kommer Jenny å tillbringar kvällen med mej. Jag gillart♥


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback