Woohoo!

Snart ska jag åka till skolan. Jag å min projektgrupp ska redovisa imorrn. Det är skitlängsen som vi ens genomförde projektet känns det som, men det sitter som en smäck i bakhuvvet å vi har nog allt på det klara. Vi ska bara släna ihop en liten rolig powepoint å komma på nåt klatchigt å säga. Men är det nåt vi kan så är det å prata så det ska nog gå vägen, som allt annat.

Dom nya turistettorna har börjat idag oxå, ska bli spännande å se om det är några lattjo små prylar vi kommer få ha å göra med dom sista 4 månaderna.
Idag är det exakt ett år sen vi började. Borde vi fira!


EvilEJ kör så det ryker!

Jag längtar till den här veckan är över alltså. Fy fan.
Å speciellt längtar jag till lördag, då har Josse födelsedagsparty!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback