EgoElin tycker till!

Oooom...

Valet 2010!

 Jag är inte insatt i det där ett enda dugg i år. När man råkar knysta det till folk blir det ofta ett jävla liv. Man måste ju tydligen bryy sig. Och om jag inte vill bry mig? Då vet ni väl vid det här laget att då bryr jag mig inte! Många säger "men du måste ju i alla fall rösta blankt". Why oh why? Exakt vad får jag, och resten av Sveriges befolkning ut av att jag går å röstar, om jag ändå inte röstar på nåt? Ingenting. Jag har viktigare saker för mig. "Då har du ingen rätt å gnälla sen när valet är gjort!" Jag lovar, om det skiljer en röst mellan partierna i toppen så ska jag inte gnälla. Annars kommer jag fortsätta gnälla, hur mycke jag vill!
Så däää så!


Våga.Vägra.Rösta.På.Nåt.Du.Ändå.Inte.Fattar


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback