Gillar Harrys!

Såhär i sommartider är Harrys mitt andra hem. Mitt och många andras.
Harrysfamiljen blir större och större.
Igår va jag där, såklart. Med Jejja och Jenny..och några till.

Vi va till å med på förfest innan, med okända människor. Lite läskigt sådär, vi gick innan dom, phu! Nån måtta får det va, kan ju inte va hur social som helst.

Harrys va kul. Eller, trevligt mer kanske. Jag va mest överallt å ingenstans.
20 gånger eller mer fick jag höra att jag va "number one"
Men vafan hjälper det?

Jag å Jenny hade lite terapisamtal innan jag somnade på hennes soffa.
Det va mycket givande.

Vid 6.00 vaknade jag av att Niklas gick upp, Jennys sambo.
Sen följde den här messkonversationen med start 06.29:


Jag: Jag är vaken!
Jejja: Har jag vatt länge!
Jag: Ska vi dra till Ica?
Jejja: Japp, kommer du förbi här nere?
Jag: Ja jag går nu!

06.35 va jag på väg! En torsdagmorron efter Harrys.
Det kändes som walk of shame, utan å behöva skämmas egentligen!

Vi va till å med vid Ica innan det öppnade. Pinsamt. Sen fick vi vänta på Jejjas pappa 1 timma och 15 minuter innan vi kom hem.

Hemlösa flickor mitt i Vimmerby!





Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback