Gillar läget!

Imorrn åker jag till Öland. Mina grannar är där å lever rövare.
Jag har på känn att det börjar gå överstyr så nu jäklar åker jag ner å styr upp dom!
Se till så dom äter ordentligt å så.. dricker mycket vatten!

Vi ska på Winnerbäck också. Elin Kennmark på gästlista!
Ljud-Peter, som skriver upp mig på listan, har erbjudit mig å praktisera med han imorrn till och med. Jag tackade ja till erbjudandet. Ska jag bli monitorassistent är det dags å lära sig.
Såå, imorrn är det jag som fixar ljudet till Lasses konsert..
..eller är det jag som sitter på en låda å håller i en sladd och pratar. Som sist.

Jäjä. Nu ska jag packa ner mina nödvändigheter.
Kläder efter väder, som vi säger i Silverdalen!


Förresten är jag ledig ända till onsdag!
Det är helt fantastiskt för min kropp håller på å rasa sönder av all jobbstress.
Hata hata hata högsäsong!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback