Öland!

Nu åker jag snart till Öland. Vädergudarna kan dra åt helvete.
Som jag har bett till dom om fint väder!

Ni kan få se hur jag bor under tiden jag är borta:


Här sover jag!


Här äter jag, och facebookar!


Här klär jag på mig. Och nej, skorna står inte åt fel håll.
Det är snyggare sådär!


Här går jag på toa, å duschar. As the star I am!


Här är jag inte så ofta, men ibland sre jag på tv här!



Sådäär ja!

Nu behöver ingen känna sig vilsen om nån mot förmodan skulle
vilja hälsa på mig!

Hej då, vi hörs om några dagar!


Publiken säger
Postat av: Jöhon

now wait a minute...skorna står ju åt fel håll...winkwink*

2010-07-25 @ 09:57:17
Postat av: mmm

Jag ska be Angelica kolla på bilderna så hon inte får en chock när vi kommer.

2010-07-26 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback