En fantastisk dag med nära och kära!

Idag har varit en helt perfekt dag. Jag vaknade upp där jag vill, sen tog jag ett litet morgonmöte med Jenny, man måste diskutera vad som hände på Harrys å sådär.

Seen träffade jag världens bästa Jennie. Frukost på stan, lovely! Vi pratade om allt som hänt sen vi slutade skolan. Jag saknar henne så det smärtar! Vi diskuterade vår framtid å kom fram till att vi borde bli caféägare. Café EJ! [eeejeeij]
Vi fikade, satt i solen.. å köpte en dammsugare med "helt okej sug!"
Hon fick till å med prova på å dammsuga lite i affären!


Efter det åkte jag å hämtade Tanja så åkte vi till stugan å solade och sådär. Hon klippte mig. Om ni behöver klippa er rekommenderar jag henne.
Värsta bästa nyutbildade frisören, som jag kallar henne!

Och! Vi badade! Det va svinkallt, men uppfriskande!
Bevis:


Nu är jag hemma en liten snabbis å laddar om batterierna för en långpromenad med Tanja! Sen jäklar ska vi sälja hennes lilla bil. Gogogo!

Det går bra nu, kompisar!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback