I ren tristess...

..kan man svara på värsta många frågor. Som jag egentligen hatar.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
I så fall ska han va på pricken lik Olof Mellberg med skäggstubb!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Ja, det har jag faktiskt!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Jennie, mamma och Tanja!
4. Hur lång är du?
Cirka 160 centimeter över havet!
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Men oh, jag ser ju aldrig på film ens!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
”Hopper över Cubus du, ska titta på Tanjas bil kl 9. Ska du mä?”
I got it from my mama!
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda
9. När såg du senast din mamma?
Förut idag
10. Icke godkänt i något ämne?
Matte B. Men det är ändå ett jävligt onödigt ämne.
11. Mvg i något ämne?
Ja, jag är ju inte född i farstun direkt.
12. När vaknade du idag?
För jävla tidigt!
13. Vilken är din favoritplats?
Sommarstugan vid Bjärken.
14. Vilken plats föredrar du minst?
Hissen.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
I Silverdalen, det verkar ju i alla fall inte bättre.
16. Hur stor är din säng?
1,80! En sida till mig, en sida till katt-Signe.
17. Vad sover du i?
Det beror ju på.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
4
19. Vad har du bott/bor?
Silverdalen, Hultsfred och Norge.
20. Tycker du om kinamat?
Lite, i alla fall ris!
21. Tycker du om kaffe?
Nähä-ä!
22. Vad dricker du helst till frukost?
Juice eller pepsi max! Kunde jag skulle jag dricka mjölk. Som fan.
23. Kan du spela poker?
Nej. Å det skäms jag inte för.
24. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som du?
Massor. Min häst bland annat. Å Jossan, å en gammal lärare.
25. Vill du ha barn?
I guess.
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska å tyska. Å så har jag läst 100 poäng latin. Å så kan jag Norska.
Å spanska på mitt å Tanjas vis.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet om jag slipper få saltvatten i ögonen.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Harrys!
30. Är du cool?
Coolaste tjejen jag känner!
31. Kan du rulla med tungan?
Min tunga är inte till för å rullas.
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Elin Kennmark!
33. Vad har du för ringsignal?
Nån skitjobbig så jag aldrig fattar att det är hos mig det ringer. Läge å byta!
34. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Ja. Det har jag.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett makaronpaket
36. Kan du byta olja på bilen?
Nej, jag kan så mycket annat vettigt.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Alex Schulmans bok – Skynda att älska!
38. Vem delade du senast säng med?
Jennys granne!
39. Dansar du i bilen?
Ibland, om jag känner mej extra cool bakom ratten.
40. När var du i kyrkan senast?
För en vecka sen på skolavslutning.
41. Hur många hål har du i öronen?
2, dom är dock onödiga för jag kan inte använda örhängen.
42. Har du någon piercing?
Yes.
43. Har du någon tatuering?
Yes. En svart å rosa stjärna.
44. Gillar du någon just nu?
Ohja
45. Har du provat droger?
Nej, sånt behöver inte jag.
46. Röka eller snusa?
Nej. Jag va den coola som sa nej.
47. Har du pojkvän/flickvän?
Nej.
48. Vad är ditt mobilnummer?
Finns på eniro!
49. Vad ska du göra ikväll?
Gå ut å gå med Tanja
50. Har du några syskon?
Ett par tre stycken sådär.
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Hur mycket jag vill. Länge leve abonnemang


Publiken säger
Postat av: Anonym

sno på bara:D

2010-06-18 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback