Sluta tjata!

21.40 fick jag sms igår. Jag tänkte för mig själv att "vem i helvete skickar mess mitt i natten en söndag?" Det va ju inte alls natt, å då hade jag redan sovit ett bra tag. Den kommer ifatt till slut, den där tröttheten. Sen vaknade jag vid 3 å va redo å gå upp. Då skulle jag ju sova två timmar till. Min kropp anser sig inte behöva sömn, men min hjärna gör.
Kom överens, för fan!

Ikväll ska jag å Jenny ta ett torghäng i Vimmerby.
Är det sommar så är det, tänkte vi.

Jag har för övrigt fortfarande inte bestämt var jag ska fira midsommar, det drar ju minst sagt ihop sig nu. Men förra året bestämde vi oss nog samma dag tror jag.
Än finns det tid, det är ju fyra daga kvar.

Halmstad vs Borgholm
9-9




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback