Sömnlöst i Silverdalen!

Jag sover inte på nätterna längre. Det spelar ingen roll hur trött jag är, jag kan inte sova. I helgen har det haft sina orsaker, mina grannar har levt rövare. Men jag är väl inte rätt person å klaga på dom eftersom jag brukar leva rövare ihop med dom. Men man tycker ju att dom kunde skippa partyt när jag ändå inte kan va med lixom. Lite ska man väl ändå kunna begära. Men äve om det inte är party här i huset så sover jag inte. Jag kanske är lite för stressad? Men vad har jag å va stressad över?

När jag inte sover leder det ju såklart till att jag är trött hela tiden, å att jag får näsblod hela tiden. Jenny börjar bli orolig för mig. Jag måste börja sova säger hon.
Men det är ju inte så lätt när man inte kan!

Jag lägger mig i tron om att jag är skittrött, sen ligger jag där och vet att jag snart ska upp, då blir jag tjurig för att jag inte kan sova fast jag måste.
..å sådär håller det på!

Det håller inte riktigt i längden det här. Jag kan ju inte ens sova middag.´

Inatt.Ska.Jag.Sova.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback