50årsparty!

I fredags fyllde mamma år, som bekant. Jag blev ombedd å komma dit å hjälpa till innan festen, hon sa att jag var så himla bra på å lägga upp på fat å så. När jag väl kom dit var hon inte hemma, däremot var Håkan. Han sa "du kan börja med toaletterna!" (?!). Jag kom alltså dit för å städa, hade jag vetat det hade jag kanske varit tvungen å dra en vit lögn att jag hade nåt viktigare för mej. Men jag höll god min å städade på. Hon fyller ju bara 50 en gång tänkte jag å gjorde min plikt för ett skinande rent hem.

Folket började droppa in vid 18.00 å mosade i sej massa exotiska grejjer från den exotiska brickan. Potatissallad från 10 kilo pära. Tur jag inte åkte på å skala dom iaf.

Sen blev det party party. Såhär kan det se ut!

Is är A och O på fest tänkte mami och Maggan å tog tag i saken.
..dock fick jag å Curly ta över till slut. Oväntat.


Jag å Curly tänkte mest att drinkarna var A och O!


Helt plötstligt spårade det ur å folk började svänga sina lurviga på köksgolvet!


Mamma å Nettan pratade gamla minnen från tiden dom puttade ner folk
för trappor å sånt. Dom skrattade så som grät.
Jag å Jejja skakade mest på huvvet.


Anna och Lars! Lars lärde mig teckenspråk så jag är helt grym!
Nästan så jag kan prata flytande med han nu. Hm.


Systrarna Kennmark!


Sådär ja släkten, nu har ni fått ett inlägg helt för er själva nästan!

Av mej och min systers familj fick mamma en tatuering.
Undrar jag om hon ska våga göra den?


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback