Gnäller lite till

Jennie säger:
OJ OJ! läste mejlet!
Nu tror jag att jag lägger mig ner i fosterställning och bara dör!
Eliin säger:
Jag ooorkaar inte meer!
Jennie säger:
inte jag heller!
alltså elin jag går in i väggen! detta funkar inte!
man mår ju så himla dåligt! 


Det är faktiskt så det känns just nu! Det är så himla mycke som ska va klart den här veckan så vi håller på å smälla av. Tills imorrn ska vi ha skrivit ett helt kart manus för guidening i Tjeckien tydligen. När vi ska guida om vad å minsta lilla jäkla detalj.
På torsdag ska vi kunna skiten utantill å guida för varandra.
Å på fredag ska kvalitetssäkringen som känns som den aldrig blir klar in.

Nu vet jag vad jag har å göra ikväll. Nån träning blir det då rakt inte..
...för vi har redovisning i eventproduktion imorrn oxå.
En timme per grupp!

Adjö, nu går jag å dör!

 

 


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback