I haaad a dreeeaam!

Idag ska första utkastet på mitt examensarbete in, det känns sådär. Jag vet inte om jag har lust å skicka in mitt inte ens halvklara arbete. Jag skriver lite här å lite där å lämnar tommar rubriker å lägger in en bild som ska in nånstans. Dom kommer inte fatta nånting.
Men dom får väl skylla sig själva när dom gör såhär!

Jag drömde om flygplan inatt. Jag är livrädd för flygplan. Själva flygandet i sig går rätt bra, det är planen jag är rädd för, dom är så stora när dom rullar in.
..å så ser dom så fruktansvärt elaka ut..

I drömmen flög jag å Jejja till Umeå på party. Det skulle inte förvåna mej om det inträffade i verkliga livet nån gång, med oss vet man aldrig.

Nu ska jag käka frukost, sen ska jag se om jag kan få nån typ av
ordning på det där arbetet!


Publiken säger
Postat av: Mie

Näe den började inte bra alls, men som du sa man får väl hoppas att det blir bättre lol.

Lycka till med arbetet idag. Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback