Jag å mina likheter alltsåå!

På fejjan, en helt vanlig onsdag:

Johan 
HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!
fan va sjuk du är!
Elin
haha men kolla på deet imorrn så får du se..
så JÄVLA lik är han!! speciellt från sidan.. hahaha

***

Jag är expert på å se likheter mellan folk. Jag brukar ha jätteroligt i stora folksamlingar. Bland annat tycker jag att handbollsspelare Kim Andersson är jävligt lik Nicke Nyfiken.
Å en gång tyckte jag att en kossa var lik min fasters man, det va nånting med täckningen på den eller nåt för jag kommer fortfarande ihåg den där jäkla kon!
Å så har jag en Schläftäkompis som är på pricken lik Stefan Holm, så lik att jag har döpt om han till just Stefan Holm på min msn! Själv tycker han att han är lik Idol-Erik,
men det är nog mest ett önsketänkande.

Jaja, sånt roar jag mej med. Eller, jag gör det inte ens medvetet. Jag tycker bara folk är lika som bär! Överallt och hela tiden.



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback