Spice up your life!

Okeej.. häromdagen fick jag lite ångest för det här med vardagen. Man gör lixom allt på rutin, så jag tänkte att nu jäklar ska det bli ändring på det.
Min första åtgärd blev å byta sida i sängen. Jag sover alltid på höger sida, överallt. Nästan. Det är som en liten tvångstanke från tiden med Tanja. Vi hade våra sidor, vad vi än gjorde.
Så jag gick å la mej å allt va helt omvänt. Jag sov inte alls bra, plus att lilla Signe inte fattade att hon skulle byta till min sida. Så hon låg å brottades med mina fötter hela natten.
Så går det när man försöker pigga upp sin tillvaro.
Inatt byter jag tillbaka till min vanliga sida,
men kanske sover jag upp å ner?

Vem vet. Det är spännande å va mig just nu så jag vet inte vad jag ska ta mej till, jag är full av kreativitet å nya idéer sprudlar ur min hjärna!

..eller så pluggar jag halvt ihjäl mej. Tolkningsfråga.


Inte nog med att hon trängs med mig så misshandlar hon mig oxå. Igår daskade hon till mig med tassen i pannan så det började blöda.. efter hon hade huggt mej i armen.
I skrivande stund ligger hon i mitt knä å spinner.
Hon är schizofren!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback