Vi drog till Kalmar istället!

I lördags for jag å Curly iväg på äventyr. Vi åkte till Stefan i Kalmar. Stefan är bra, han fixar in oss på festivaler å konserter whenever we want. Nästan.
Just nu turnerar han med Kent. Jag fick ett par Kent-trumpinnar som jag ska ge till Gerry. Lite fjäsk sådär på tu man hand kan inte förvärra vår svågerrelation.

Vi åkte dit å tog ett party helt enkelt. Vi var på nån förfest med massa okänt folk å spelade Wii. Jag var bättre än jag brukar va när jag inte är på party. Skumt det där.
Sen gick vi på Harrys. Det va kul!

På morgonen åkte Stefan iväg med Kent igen å lämnade oss ensamma i hans typiskt väldigt ostädade ungkarlslya. Vi hade inget bättre för oss än å hugga in å grovstäda den.
Han kommer bli lycklig som få när han kommer hem igen om en månad eller två.
Vi skickade lite mms till han under tiden och han var mäkta imponerad.
"Ni får gratisbiljetter till vilka konserter ni vill, hela sommarn!"
Han är bra, som sagt!


Här är han redo å dra iväg på turné igen! Lämnade mej å Curly i sticket
skittidigt en söndagmorron. Lost in Kalmar.



Rolig bibba å spana i!


Publiken säger
Postat av: Josse

Haha ni har tur ni.. Och jag hoppas verkligen jag får följa med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback