Ett sorgset hjärta!

Jag har tagit examen. Det var med sorg i hjärtat vi för sista gången samlades tillsammans på Campus Hultsfred i fredags för å få våra examensbevis å kastas ut i den hemska verkligheten igen. På 1,5 år har vi hunnit bli som en familj på 14 personer som har helt olika personligheter och ändå kan tycka så hemskt mycket om varandra ♥ Det var inte alls nåt kul å ta examen, som alla säger. Det va ju bara sorgligt. Valborgsmässoafton blev inte den fest det brukar, det va mest en känslomässigt instabil kväll med rödgråtna ögon.
Jag saknar er redan mina vänner!


En nyutexaminerad f.d student!


Lite presenter för besväret!


Den här stod utanför min dörr när jag kom hem. Cute!


Kalle kan ha fixat den roligaste examenspresenten till mig!


Imorrn går jag raka vägen till arbetsförmedlingen.
Fy fan va tråkigt, rent ut sagt.


Publiken säger
Postat av: Pinna

jag vill också vara färdigläst!! va, kan man? den funktionen ska jag genast leta opp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback