Jäjäjä!

Igår började jag på mitt gamla jobb igen efter plugget. Det är sjukt vilken rutin man har på allt alltså, snudd på tragiskt till och med.
Jag började vid 6 och åkte hem 16.30. Ingen jävla mjukstart.

Jenny jobbade oxå klockan 6. Ungefär 10 över 6 på morron började vi överväga å festa på kvällen. Vi är inte kloka. Vi vägde för och nackdelar med å jobba bakis. Under de 10 timmar vi jobbade tror jag vi hann ändra oss 50 gånger, minst. Men till slut kom det;
"Jag har tagit ett beslut nu, jag ska ut. Och du med!"
Vad gör man? Man hänger med. Lagom trött i huvvet och mör i kroppen.

Det va inte ens värt det!

Vi har jobbat idag oxå, tappra själar! Lika bra å vänja sig inför sommarsäsongen.
Klackarna i taket å ta konsekvenserna dagen efter!


"Men du är cool, du är lixom udda, och har skinn på näsan!"
...å så är jag blyg oxå, faktiskt!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback