Rastlös i själen!

Det är konstigt å ha tagit examen. Jag har lixom absolut ingenting jag måste göra nu. Inget som hänger över mig å ger mig "jagkanintegöranåtannatänåsittahemmaåplugga-ångest". Jag är bara ledig, på riktigt. Jag väljer inte å kalla mej arbetslös eftersom jag börjar jobba nästa vecka. Välförtjänt semester kanske?

Jag var på arbetsförmedlingen förut å fick veta att jag inte längre går som ungdom, det däremot ger ångest. Jag har fått en egen jobbcoah oxå, han kommer förmodligen ta knäcken på mig med sitt tjat. Jag hatar tjatande människor som säger åt mig vad jag ska göra.
Låt.Mej.Va



Det här är min farfar, 1972.
Imorrn har vi urnsättning, det kommer kännas lika jobbigt som begravningen. Minst.
♥ Vi saknar dig Carlsson ♥


(2010, ska det stå)


 


Publiken säger
Postat av: Malin

Åh nej, har du redan fått en jobbcoach? Du skulle tagit samma som jag hade - Stina! Hon var skitbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback