En fantastisk maskerad!

I lördags va jag på maskerad igen. Skönt när man slipper va sig själv sådär två helger i rad! Då kan man glömma allt tokigt man gör, det va ju ändå lixom inte jag. Ungefär.

I lördags va jag å Jenny bruna! Jag har alltid velat va mörk, eller ha en mörk kille! Men det är jag inte, å det har jag inte så jag tog saken i egna händer blev brun för en kväll!

Ett litet bildrace på det kanske? Okej!




jag hittade en superman!




Birger va här! "så jävvla woligt"


Polisen och piskarn!


Zorro som glömde namnet på sin häst!




Koss-Robban!


Mina PrisonBreakmaraton tar ut sin rätt. Fångar överallt!


Prickig klänning - helt i min smak!


Ja, tyvärr så glömmer jag efter ett tag att jag äger en kamera när jag är på fest! Jag är som en liten höna som pickar omkring överallt å ingenstans!
Det kan hända att jag va något dryg på natten!
Men det bjuder jag på!

Adjö!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback