Ditt och datt!

Idag har pappa varit å besiktigat min bil. Den gick inte igenom, typiskt! Jag behöver köpa en ny katalysator..det kostar 4300 om man vill ha en ny. Jag vill ha en begagnad som kostar 1500. Det är bara slå till, roliga pengar det där, jag har ju ändå inget vettigare å lägga dom på!
Lite bromsrör ska jag köpa oxå. Woho!

Idag på jobbet har jag fått rycka in å skådespela lite på en konferens. Arbetsförmedlingen va där, 40 personer och de var uppdelade i grupper och jobbade. Ena gruppen behövde nån till å säga "jag har fått mitt jobb genom arbetsförmedlingen". Den nån blev jag. Jag va grym, jag fick applåder, sen gick jag å jobbade igen. Jag har väl inte tid å leka teaterapa på jobbet heller. Nej vet jag vad!

Jag berättade dock för dom i gruppen att jag inte alls har fått mitt jobb genom dom, å att ingen jag känner har fått det heller. Då skrattade dom lite å sa "nej det är inte så många som får.. men nu behöver du bara låssas att du har fått det.. hohoho".
Säga vad man vill, men sinne för humor - det har dom!


Hittat en gammal bild på mig å Adam!
Där var han inte stor. Nu är han 3 år. Time flies, som dom säger!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback