Emma Kennmark, 30 år!

Idag fyller min syster 30 år.
Trettio! Det är ganska många år tycker jag. 

*~Grattis Emma~*

Hon har länge varit bitter för att hon har en så hemsk lillasyster (jag alltså) som inte har styrt och ställt med något till hennes födelsedag.
"man ska väl inte behöva fixa sånt här själv eller när man fyller 30!!!" har hon gormat. Å jag har sagt lite nonchit att jag är väl ingen jävla festfixare heller.

Men som vi har styrt och ställt utan hennes vetskap, jag å min svåger har fått hålla sams hur länge som helst, med vissa undantag.

Jag skickade bland annat ett brev till henne. Med frimärke å allt:



"jag skriver väl inte sådär formellt" har jag sagt när hon har misstänkt mig.
Jag va tyvärr där när hon öppnade brevet, då va det lite kämpigt.

Vi hämtade henne vid 10, jag å ett gäng glada flickor å pojkar. Sen åkte vi till Boda Borg och försökte få en ynka stämpel utan resultat.

Hon trodde vid det här laget att hon fortfarande skulle ha sin egen fest hemma. Men när vi dumpade av henne hemma sa vi att hon kunde fetglömma sin fest. Så sa vi inte, men det låter coolt. Vi sa "du ska va klar vid 19,00" igen. Sen hade vi styrt upp ett party på ett annat ställe.

Det blev helt lyckat, om jag får säga det själv.
Förutom att Chrille va där, såklart!


Ett födelsedagsbarn, och två monster!

Hoppas även hon tyckte att det va lyckat, och att hon inte anser
 att hennes syster är lika hemsk fortfarande!


Publiken säger
Postat av: Drömprinsen. Vet ju att du älskar mig, igentligen!

2010-10-03 @ 13:11:13
Postat av: Emma

Min bästa/roligaste helg på länge!! Jag trodde ett tag att det skulle bli Frida, du och jag hemma hos mig.. Jag gillde festen =) Tycker inte alls att du är hemsk! Tack! <3

2010-10-07 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback