En vanlig dag på jobbet!

Jenny och jag jobbar ihop, och umgås på fritiden. Ofta börjar vi samtidigt och går hem samtidigt. På sista tiden har vi börjat se ett tydligt humörmönster.
Jag har ritat lite:


Ja..ungefär såhär är det.
6.00-9.00 hatar vi nästan varandra. Om Jenny tycker att det är fint väder, tycker jag det är fult. Om jag tycker det är mycket å göra tycker hon inte det är så farligt.
Sådär håller vi på. Allt vi säger tycker den andra tvärtom.

9.00-12.30 Här har vi fått frukost och tycker att vi är helt okej. Det lixom bara flyter på. Vi gnäller lika mycket båda två och gnabbar inte emot.
Här kan jag oxå tycka att vädret är fint och hon att vi har asmycke å göra.

13.00 - hemdags. Här har vi fått mat och det spårar ur totalt.
Nu är allting jätteroligt å vi får hysteriska skrattanfall. Ett efter ett.
'
Å ja, sen kommer vi hem å då orkar vi inte röra en fena!
..bara ladda om för nästa dag..

Vi har försökt bestämma å hålla sams även innan frukost. Men förgäves.




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback