Give me a break!

Alltså, helt seriöst, det här valtjafset tar knäcken på mig.

Hela dagen på facebook har alla uppmanat alla å gå å rösta. Det är såå viktigt och allt det där. Å sen nu ikväll, när alla har röstat. Då har alla röstat fel och det är diskussioner överallt.

Har vi inte demokrati för att vi ska få rösta hur vi vill?
Det är väl själva poängen?
Annars kan man ju faktiskt lika bra skita i å rösta - som jag tänkte.

Sverige har valt, deal with it!
Det spelar ingen roll å va arga på varandra.

(Nej, jag är inte heller nöjd med allt, men vad kan jag göra? Ingenting.)


Publiken säger
Postat av: Anonym

Så länge vi har ett främlingsfientligt parti i riksdagen kommer jag aldrig hålla käft och se glad ut. Neva eva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback