Mm!

Tre är ett magiskt nummer! Ja, det är det!

Tre saker jag skäms för:

1. Vissa människors förmåga att bete sig hur som helst och tro att ingen förstår.
2. Att jag inte kan göra kullerbytta. Jag åker åt höger varenda gång.
3. Dom som inte har vett å skämmas själva.

Tre händelser jag aldrig kommer glömma från detta år:
1. Tjeckienresan med alla bästa destinationsutvecklingsstudenter. Jag saknar er!
2. Äventyret på Öland med Winnerbäck.
3. V.28, på en folkracebana i Vimmerby! ..och allt det innebär!

Tre saker jag inte skulle klara vardagen utan:
1.
Roliga, spännande och uppmuntrande saker!
2. Min lilla bil. Jag lever i ett samhälle utan kollektivtraffik i princip.
3. Världens bästa grannar och vänner♥

Publiken säger
Postat av: Mamma

Du glömde mig i din vardag du!

2010-09-21 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback