Sinnesförvirrad!

Nu har jag flyttat hem till min lägenhet igen. Det är skönt.
Jag kommer sakna diskmaskinen och närheten till tvättmaskinen. Däremot kommer jag inte sakna å behöva elda för å få varmvatten!

Igår fick jag ett mess av min syster:
"Hej, tar du med sallad på lördag? Pappa fixar nåt å grilla å jag något till!"

Jag.Fattade.Ingenting
Vad skulle jag göra på lördag? Min hjärna började gå på högvarv och jag kunde inte för allt i världen komma på vad jag skulle göra. Jag blev lite nervös att jag var dement eller så.. jag tänkte ett tag till sen va jag tvungen å skicka tillbaka "Vad ska jag göra på lördag?"

Jag ska på släktträff!

Kan ju va trevligt å se om vi har några superstars i släkten.
Det ska tydligen va tipspromenad å grejjer. Jag ska sopa banan med allihop!
Jag kan ju nästan allt. Beroende på vad det är för frågor.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback