Sluta tjaaaaata!

Jag kan inte säga det bättre själv:

"Ja.. konstigt det där.. först ska en tycke
och sen får en inte tycke som en vill"
- Emma Kennmark. (även kallas 'min syster')


Folk är osams idag. På grund av olika åskiter.
What's the point? Tycker man olika så gör man väl!

Och. Bara för å klargöra det här så stödjer jag inte SD.
Inte nånstans. Men, folk som gör det måste väl få göra det.
Lika mycket som jag inte håller med dom, håller inte dom med mig..antar jag!

Nu ska jag inte skriva nåt mer om valet i den här bloggen.

Inte förrän om 4 år!






Publiken säger
Postat av: Anonym

Men alltså... Jag bryr mig inte ifall nån röstar på Moderaterna. De kan till och med få rösta på Kristdemokraterna (!!) men Sverigedemokraterna ÄR RASISTER! Vi andra måste stå upp och säga ifrån, ett främlingsfientligt parti i riksdagen är inte okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback