Jag vill ha dig!

Igår var en bra dag. Jag var ledig, folk ville ha mig och folk behövde min hjälp. Jag blev jobbcoach. Ett fjärde jobb kan man kalla det, fast svart och utan betalning. Men jag var ju så "kreativ" och värd att be om hjälp. Jag föreslog jobb på en bensinmack eller en skidanläggning. Vill man till norr känns det som ett bra alternativ. Han var på! Good work, alltså. Jag kan ju tamejfan precis precis allting.
 
Inatt drömde jag att jag var komiker också. Det var jag också bra på. Men det tror jag inte ska få bli ett femte jobb. Det överlåter jag åt dom som redan är proffs och inte bara i en dröm.
 
Jag hade besök igår också. Av Malin och Lina. Det är också bra. Lite sällskap på kvällskanten är inte så tokigt och hör inte direkt till vanligheterna heller!
 
Idag har jag haft besök av Emma, Adam och Kristin. Vet inte vad som har hänt med mig. Så jävla social helt plötsligt.
Mormor har jag varit hos också, skrivit julkort. Hon påstår att hon inte kan skriva så folk ser för hon är för darrig, men lika sjutton satt hon å skrev själv. Sällskapssjuk tant. Eller bara lite Elinsjuk. Det kan man också va!
 
Nu ska jag göra köttbullar. Egna! Husmor som man är!
 
Hej!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback