Toast madame!

I sommar ska min syster gifta sig. Jag har fått äran att va toastmaster. Om det är en ära ens, jag vet inte? Alla som är inbjudna till bröllopet och vill komma ska anmäla sig till mig. Eller till den andra toastmastern, Chrille, som han heter. Jag hoppas alla som tänker ringa å anmäla sig ringer till honom, jag har ju en dålig ovana å aldrig svara när det ringer nummer jag inte känner igen. Tänk om jag svarar för att jag tror att det är nån bröllopsgäst, och så är det nåt annat skitläskigt.
Med hela det här uppdraget är det det här som är det svåraste för mig - anmälningarna!

Så om nån läser det här som tänker komma. RING FÖR FAN INTE MIG. (Mess går bra!)


Toast madame - till er tjänst!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback