Fröken Duktig.

Först jobbade jag, sen tvättade jag, sen putsade jag mina fönster, sen gick jag på promenad i 1,5 timme typ, sen tvättade jag klart, sen bäddade jag rent, sen lagade jag mat och under tiden jag åt lagade jag min dator. Helt själv. Jag raderade lite filer hit och dit och vips fanns här plats igen och den funkar bättre än på cirka ett halvår.
Vad jag har raderat vet jag dock inte, men inget jag har behövt än så länge thank god!

Nu är jag ledig i fem hela dagar. Det är så skönt så jag nästan gråter en skvätt av glädje.

Jag har lagt till med en ny vana.. eller mer en ovana. Jag glömmer ställa klockan när jag går å lägger mig så vaknar jag 10 minuter innan eller 2 minuter efter jag redan borde ha varit på jobbet. Bra kämpat Kennmark.

En liten bild kanske vore på sin plats? Jadå.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback