Kämpa!

Sådär ja. Nu har jag tillbringat de första 20 timmarna på mitt nya jobb. Det gick bra, hoppas jag. Vi var på bio igårkväll och tog sovmorgon idag. Bra start, kan man säga.
Imorrn ska jag tillbaka till mitt vanliga jobb på hotellet igen. Det känns tryggt ändå, där tillhör jag ju nästan inredningen! Det går å gilla på facebook. Fredensborgs Herrgård. Gört vetja. Där händer det grejer och erbjuds god lunchmat. (Nej, jag får inte extra betalt för det här.)
 
Äter ni några kanelbullar? Annars har jag så jag kan bjuda på. Ring först bara så jag hinner akutstäda eftersom jag inte gjorde det jag skulle igår.
 
Nu måste jag försöka lindra min huvudvärk på nåt sätt utan å ta en tablett. Här knarkas inte i onödan!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback