Lördagsgodis!

I helgen är jag förste hundvakt åt mammas lilla valp. Kajsa. Hon sköter sig ypperligt. Låter katterna leva och äter inte upp mina skor eller kissar på mitt golv. Sover hos mig i sängen gör hon också, sånt där som hon inte får göra hemma. Här har vi lite annorlunda regler. Jag måste ju fjäska för å bli favorit.
 
Igår var vi på lite umgänge, jag å Kajsa. Hos min syster. Hennes 'man', som han gick å blev i somras, smällde i sig nästan två vinflaskor å lämnade återbud rätt tidigt. Sopa. Men det det gick bra utan han, en polack och en halvflint höll ställningarna istället. Sen åkte jag hem å sov, jag har ju faktiskt småbarn nu!
 
Annars tänker jag inte göra ett skit mer i helgen tänkte jag skriva, men då ljuger jag igen. Jag ska snart på fotboll å imorrn ska jag på folkrace. Heja på alla mina kompisar jag har i den branschen, och få lite flashbacks från i somras. Höhö.
 
Hej!
 
 
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback