Skjut dom!

Det är synd å säga att jag hade tur med vädret när jag var ute å gick precis. Halvvägs började det spöregna. Tur att mamma har gett bort sin regnjacka till bättre behövande som mig. Det är tacken man får när man ska va lite hurtig, nu håller jag på å frysa ihjäl här hemma bara för det. Men men, det ska jag nog få ordning på när jag börjar städa här snart. Får ta vara på tiden nu innan jag ska börja jobba i eftermiddag. Skönt å ha det fint när jag kommer hem imorrn igen om inte annat. 
 
Förresten borde alla jägare börja skjuta vildsvin. Pang på bara. Jag är livrädd för dom kräken. Jag har aldrig träffat på nåt iofs, men rätt vad det är kan man få en hel skock runt sig har jag hört. They're everywhere!
SKJUT DOM! Folk älskar vildsvinskebab så det kan va värt det!
 
Inte söta.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback