Long time no see.

I helgen gjorde jag kanske inte mitt smartste drag i karriären. Jag drog på kryssning även att det kändes som jag låg för döden. Men när människor börjar säga att "om inte du åker så åker inte jag", då åker man ju med. Tar en för laget så att säga. Såhär i efterhand, även att jag är om möjligt ännu mer risig, så var det helt klart värt det.
 
Nu är jag i alla fall hemma, sjukskriven från jobben några dagar och försöker kurera mig för min Sälenresa som påbörjas på söndag. Kämpa!
 
#annars#hatar#jag#detta#jävla#fenomen#så#jag#tror#jag#smäller#av
 
Å så vill jag, som mycket rutinerad fejjanbildbytare, bara informera om att man faktiskt kan FLYTTA sina omslagsbilder så man slipper se ett halvt huvud i nederkanten eller så.
 
Nåt annat jag har på hjärtat? Nej tror inte det.
 
 
 
 

Publiken säger
Postat av: Mamma

Det var på tin med lite bloggande du:)

2013-02-25 @ 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback